Post by psalimapurun on Mar 6, 2022 20:52:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nihilumbra ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nihilumbra IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Nihilumbra 2022 version ▞▞▞
God kamp. Har kun spillet demoen, som er ret omfattende. Vil helt sikkert købe på Nintendo Switch.
godt
Godt spil bedste spil, jeg har spillet hele ugen Jeg fik det i dag, og jeg kunne lide så meget, at jeg lavede hullet første del hurtigt, men jeg bliver nødt til at vente med at købe hele versionen godt spil god kunststil god stemmeskuespiller og karakteren story er godt det bedste spil jeg har spillet i et stykke tid Jeg ville give det flere stjerner, men lav en anden af disse gratis denne gang ingen fuld version
Virker ikke
Den er smuk med en meget spændende historie, så jeg gav den kun 4 stjerner, fordi det betaler sig at vinde
Nihilumbra Περιπέτεια nkzb
Det er en demo. De burde fortælle dig, at det er en demo. Halt.
Godt sjovt spil lidt let indtil videre. Elsker mekanikken
Smukke ord & også behagelig lydeffekt
1.000 % anbefalet! Sådan en god timekiller med en fantastisk historie og fremragende grafik! Dette spil er et must - download!!
Det var et fantastisk spil! Jeg blev færdig på under en dag! Det er sådan et fantastisk spil, mange tak! Jeg er så glad for, at dette spil blev anbefalet til mig!!
Jeg skal stadig bruge penge for at købe den fulde version af dette spil
Jeg købte dette spil før og afinstallerede det °^° kan jeg få hele spillet tilbage
Spillet er faktisk fantastisk, men hvis jeg går et par uger uden at spille det, vil det pludselig ikke virke og hænge fast lige før startsiden, og det vil bare forblive sort. Jeg er så nødt til at afinstallere og geninstallere for at det virker, og jeg mister alle mine fremskridt, så det er bare ikke værd at beholde. Hvis det fortsatte fremskridt via Google play-spil, eller hvis det ikke tilfældigt begyndte at fejle, vil jeg varmt anbefale det.
En underholdende fortælling, velskrevet historie og solidt gameplay. En fantastisk oplevelse, hvis du er fortællespil.
Jurassic World™: The Game Симулације bpx
Jeg ville ønske, at det ikke kostede penge, men plottet og meningen bag det var fantastisk, og detaljerne i animationen/kunsten var utrolige. Jeg elsker spil som dette
JEG HADER DETTE SPIL, FORDI DET ER DUMT!
Sæt lite i titlen, hvis det er en demo. Ville det ikke være mere fair?
Det var...fornøjelig.Jeg spiller det stadig. Når du har bestået den første gang, er 2. gang sværere. Men...jeg tror, det var med mine penge... i det mindste for nu
Sooo baaaaad spil...
Okay
Crashed efter 20 sekunders afspilning. Afinstallerer nu.Bullshit-spil kan ikke engang lide mig gå forbi niveau 1 det går tilbage til min dårlige skærm
Nihilumbra Kalandjátékok cafv
KRASKER VED START!
Meget fængslende. Jeg nød dette grundigt. En god mængde mystik og interessant spil og mekanik! Hvis jeg havde pengene, ville jeg købe den fulde version.
dette er det værste spil nogensinde
Spillet, der er rigtig godt, jeg anbefaler det til alle, og det er det værd for at betale fire eller fem dollars for at få det fulde spil
Jeg er på en chromebook. Ingen touchskærm, intet. Der er ingen piletastkontroller, så jeg kan komme igennem introen, og det er det.
Det virker fantastisk, men det slipper mig ikke forbi frosne klipper niveau 2.
Jeg købte hele spillet, men det virker ikke. Et godt spil. Løs venligst dette problem.
dumt spil egentlig hvorfor jeg skal betale forstår jeg ikke???Bruh what up med knapper hvorfor er det så lille Jesus's
Pls få den fulde version gratis
Dette spil er fantastisk, grafikken, historien, de følelsesmæssige dele det var alt sammen fantastisk. Og nær slutningen græd jeg næsten, måske er jeg bare et følelsesmenneske, men alligevel var det tårevækkende. Jeg er sikker, når jeg giver dette spil 5 stjerner.
Fuuu
Fantastisk spil, udfordrende, sjovt og har lidt af en mørk side
Super kedeligt!!!!
Det er slemt, at hele spillet koster penge 😑😒😒😡 men det er også godt
Fantastisk spil, du kan fortælle en masse kærlighed og hårdt arbejde, der er gået ind i det, jeg havde dette oprindeligt på ios, men var ikke nogen fortælling på det, et nemt spil 5*
Alt 5 starter, men 1 stjernebedømmelse for en lusket marketingkampagne. Ikke et gratis spil, kun en demo
Jeg fandt det svært til tider og blev en smule frustreret, men det er nu nemt, og grafikken er fantastisk, musikken blander sig, og spillet er mere, end du forventer P.S. forvent det uventede i dette spil
Jeg skal købe den anden halvdel
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😍
Hvorfor betale for det fulde spil?
Atmosfærisk, kunne lide det!