Post by psalimapurun on Mar 6, 2022 20:55:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Stickman Heroes: Monster Age ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Stickman Heroes: Monster Age IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Idle Stickman Heroes: Monster Age 2022 version ▞▞▞
Mamma 103854
Jag älskar dig också baby Opop
Stickmans vs monster
Idle Stickman Heroes: Monster Age Akcja nzhh
Så bra att spela det här spelet är osom
Behöver google play prestationspoäng och ledarskapsalternativ..
jag älskar det
OK
Aariz
Gillar att det är väldigt roligt men också riktigt avkopplande
Gamenya udh bagus banget, tapi sayang fastnat nivå 70 jadi kqsih *2 dulu ya sampe bug nya diperbaiki
bra i spelet:Naafidzul
OP-spel
Jag gillar inte tomgång men ditt spel är bäst. Jag älskar ditt spel och vill tacka dig! Min vän spela ditt spel, de älskar det!Jag kommer att spela ditt spel för alltid
Fantastiskt det är coolt spel
OMG!!!😀😀😀 SÅ KUL!!!😀😀😀
ANNONSER ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS efter annonsen till den punkt kan jag knappt spela eftersom den fryser min telefon att det är okej för mig att spamma din recension med samma sak och nu har du fräckheten att inte bara reklamspam. Men släpp den enda annonsen som gjorde skillnad från x5 till x3. raderade
Jag älskar verkligen spelet som är enkelt att kontrollera, tack för skaparen🥰🥰🥰🥰🥰
Det här är ett väldigt bra spel men av någon konstig anledning låter det mig inte gå förbi nivå 70. När jag väl har slagit nivån står mina karaktärer där, det enda sättet för mig att fortsätta spela är om jag fortsätter att starta om nivå 70 igen och över eller så spelar jag ett annat spelläge. Vänligen fixa detta.
Typiskt för genren, inget speciellt. Stor röd flagga... ingen spara funktion, ingen moln spara.
wow fantastiskt spel! jag gillar det
Det är inget dåligt spel
Det här är ett fantastiskt spel
Roligt spel
FANTASTISK OCH COOL!!! Jag gillar det verkligen! Stickmen är söta och fantastiskt gjorda! Alla deras knep och krafter är coola!
älskar det...
så cool
Jag ger en stjärna för att matcherna börjar av sig själva, om du inte startar dem inom en viss tid. Det här är dumt, men vad som är värre är att någon medvetet lagt in den här funktionen i spelet.
Jag behöver koder😢😢😢
Varför bara 70lvls?!?😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Idle Stickman Heroes: Monster Age Екшън gki
Det är coolt. Grafiken är bra och karaktärerna är coola och spelet är så coolt att du borde vara bra
det här spelet är fantastiskt
fantastiskt spelerbjudande med största tillfredsställelse för sin gäst, jag är medveten om det som är skärande och käckande men det här roliga spelet kommer definitivt att lämna dig mållös, det är fantastiskt, det är fantastiskt
Bra spel. Men annonserna omg annonser annonser 🙄
ะนีำ
Jag kan inte slåss mot chefer med den nya uppdateringen
jag gillar det
bobobobobobobobobomo geme
Trevlig gamw
អស្ចារ្យ
Just jag har roligt med spelet och uppdateringen är uppenbarligen bättre och hjälpte till med ett par buggar men har missat några andra.. kan inte vänta på att arenan ska släppas. Jag hoppas bara att det inte kommer att ta 6 månader att släppa uppdateringarna
Jag älskar det här spelet, det är det bästa spelet som någonsin gjorts😁😁😁😁😁😁😄😄😄😆😆😆
Jaha
Flip Master খেলাধূলা igt
För många som frågar efter betyg men bra spel
Det är fantastiskt