Post by psalimapurun on Mar 6, 2022 21:10:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ DC Legends: Fight Superheroes 2022 version ▞▞▞
Morsomt spill å spille spesielt når du starter med det første. Ekstremt vanskelig å oppgradere spillere med mindre du er villig til å betale mye penger. Jeg skulle ønske de gjorde det enklere å oppgradere de hundre karakterene de allerede har.
Favorite LGBTQ comics, dead heroes, & Creative Cluster effs
Fantastiske spill, og det er så bra som jeg forventet når jeg først lastet det ned. Men etter en stund kan det bli kjedelig da det ikke er så mye å gjøre bortsett fra å slipe. Dessuten husker jeg at DC har mye flere karakterer enn dette, og venter fortsatt på at Bat-Metal-serien skal dukke opp.
Mistet en stjerne fordi dette spillet nå tar opp 5,87 gb. Den var på ca 3,5 for 6 måneder siden. Jeg har måttet fjerne de fleste appene jeg ønsket på denne puten og sitter fast med ubrukelig bloatware. Hvis det blir mye større vil jeg bli tvunget til å slette spillet. Vennligst fiks dette. Oppdatering: den er større og jeg har nå ikke plass på puten min. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe fra butikken før dette er fikset, og jeg vil sannsynligvis slette det hvis jeg ikke får en ny pute snart. Den er dobbelt så stor og egentlig ikke bedre enn 2020. Trist
Veldig dårlig spill etter oppdatering... Spillet lastes ikke inn selv om internetthastigheten er god.. også for mange feil i rød varslingssone hvis vi mister forbindelsen mister vi alle helter ...
Blizz
City Pilot Flight: Plane Games 模擬 iigb
Det er greit. - noen 3+ år spiller. Fristen for karakterer er lang. Det kan gjøres, og er mildt sagt givende mens du spiller, men det er en SÅ lang vei. Du får nok gratis edelstener/måned til å få store bunter med karakterskår (det du trenger for å låse opp en karakter fullt ut), men det er knapt nok til å bygge opp en liste. Oppdateringer for spillet? Ikke eksisterende. Nye karakterer legges til/innstilles hver måned, men forvent ikke et godt støttet spill. Det er ikke. Du får god spilling og en massiv liste, men det er det.
Dette spillet er gg dette er morsomt
Morsomt vanedannende spill! En stor feil er at hvis du har karakterer med gjenopplivningsevner og de brukes i pvp-kamper, mister du fortsatt en stjernerangering som om du mistet noen. Med tanke på at disse karakterene er bygget rundt denne evnen, bør du ikke straffes for å bruke dem.
Etter at jeg har startet spillet, gir det meg en OUT OF SYNC-feil som går i løkker på ubestemt tid. Jeg ga tillatelse til appen som forespurt og prøvde både på wifi eller mobilnettverk. Rett opp, og o vil endre vurderingen min. Edit: reinstallering fikset det. Spilte det. Meh, ikke dårlig, ikke bra, 3 stjerner
Super for den som liker superhelter og action.
Har spilt i 4 år eller mer daglig (elsker det absolutt). Beste mobilspill til dags dato. Veldig dyptgående rpg-system. Hver kamp kan være forskjellig med mange forskjellige spillestiler. Vi kommer til å ha over 100 tegn, kanskje til og med nærmere 200 nå. Du kan spille dette spillet daglig i 10 minutter eller noen timer for å få daglige utfordringer, det er helt opp til deg. Eller du kan spille i trinn på få minutter hvis du er en travel arbeider. Ikke betal for å vinne, å betale hjelper deg bare å øke litt raskere, men ikke nødvendig. Favorittspill!
Spillet fungerer ikke i det hele tatt, det fortsetter å fortelle meg at jeg ikke har noen internettforbindelse selv om jeg har det
Elsker spillet, men det krasjer stadig på min Samsung galaxy s21 ultra
Flott å spille og se fremgang. Har møtt mange ganger når spillet sitter fast i limbo. Alle mine 4 helter har full styrke og helse, men kan rett og slett ikke slå av motstanderen selv etter å ha latt den løpe i 5 til 6 timer. Dette er latterlig. Vennligst hjelp til å løse feil eller forklare hva og hvordan dette skjer. Hva bør jeg som spiller gjøre neste gang?
Dispensador de dulces craftingeek, Capital edge washington dc, Dot net tutorials for ... Pierre yves le pennec, Oracle v sql invalidations, I love u fight,
Et flott spill! Et nylig synkroniseringsproblem ble løst på kort tid. Det er den typen støtteteam som hver kamp burde ha. En 5-stjerners rangering for spillet og støtteteamet. Få spillet, bli med i en allianse og ha det gøy!
Spillet er superbra, men mange ganger når jeg åpner spillet står det at lasting, til og med nettohastigheten er ok, men jeg vet ikke
Herlig spill
Juksekoder for spill. MISSER konsekvent å treffe svakere Hereos 4 til 5 ganger i en raw. Selv når jeg har +3000 trusselvurdering over fienden. Lamt
Det har gått minst et år og jeg kan fortsatt ikke logge på Google play for dette spillet. Alle andre spill har ingen problemer bare dette. I tillegg får jeg konsekvent feilmeldinger om at spillet sluttet å fungere, selv når jeg ikke har åpnet spillet på flere dager... hva er det egentlig det gjør i det skjulte? Kan være et kult spill hvis de noen gang får det til å fungere riktig...
Var et veldig bra spill. Jeg leste anmeldelser av folk som sa at det får deg til å starte på nytt eller laste mye på nytt. Det skjedde ikke med meg, så jeg brydde meg ikke. Men nå skjer det så ille etter siste oppdatering. Må kanskje gå tilbake til marvel-spillet eller prøve raid. Star wars tok for lang tid før karakterene ble låst opp. Vennligst fiks det. Jeg har en nyere telefon. Den er ikke som den er gammel.
Jeg er ikke sikker på om spillet er eldre enn Star Wars Galaxy of Heroes og Marvel Strike Force eller bare ikke klarer å matche dem. For DC-fans vil du bli frustrert over de få karakterene du faktisk kan dyrke
Som helhet er DC Legends din standard troppbaserte fighter. Den har et bredt utvalg av karakterer fra kjente til obskure (tung vekt på batman-basert skjønt) samt en enkel, men likevel strategisk klasser. Men hovedproblemet er at når kjernehistorien er fullført, handler det om hendelser, pvp og raid. Dette er vel og bra, men det blir til slutt kjedelig etter en stund. Jeg spilte dette i flere år, og til slutt ble det kjedelig å gjøre noe annet enn begivenheter.
Derfor er spillet flott. Det er dc-karakterer som er veldig nye og uhørte. Men de siste par dagene har spillet ikke fungert, det slår seg bare av automatisk uten noen åpenbar grunn. Håper det blir fikset snart slik at jeg ikke går glipp av muligheter til å få flere nye karakterer eller gå glipp av fordelene mine og flere oppgraderinger.
Superman is a fictional character, a comic book superhero widely ... DC Comics/Warner Bros. slowly expanded the character's supporting cast,
Underholdt. Det gjør jobben med å holde meg underholdt; imidlertid et av de spillene som kan gi deg lyst til å kjøpe ting på et tidspunkt. Oppdateringer er ikke like ofte som andre apper.
karakterdesignet er flott Jeg liker måten karakterene endrer seg på når de blir legendariske, men butikken er helt for dyr, det er helt latterlig hva dere tar betalt for valutaen deres og karakterskår for en enkelt person. Kampanjens historiemodus også mangler mye å ønske jeg vil ikke anbefale spill som dette eller Marvel Strike Force til noen av disse grunnene
Det er morsomt å bygge opp lag og overleve bølger av motstandere med RPG-baserte svinger per karakter i kamp, som hver har unike trekk, egenskaper, angrep, forsvar, hastighet og smidighetsstatistikk som kan oppgraderes. Det som ikke er morsomt, er hvor ødelagt et spill kan bli når du møter lag som har over 8 vendinger før du kan lande et slag, spark eller prosjektil. Nye mennesker har vanligvis ikke en sjanse i en PvP-kamp, og det dreper morofaktoren og balansen som ville gitt dette spillet lett 4-5 stjerner.
DC Legends: Batalla x Justicia Juegos de rol gete
Generelt er det et greit spill. Det har definitivt potensiale! Dessverre holder de "betal for å vinne" i ultrahøy respekt, og kundeservicen er i beste fall mangelfull. Når du kombinerer dette med systemfeil, blir spillet frustrerende og ubalansert. Prøv det, men unngå å kjøpe noe fordi de ikke står bak produktet sitt!
Jeg må bruke penger for å oppgradere jagerflyene mine, jagerflyene bør motta EXP-poeng mens de kjemper og rimeligere, det er sprøtt
Vanligvis liker jeg dette spillet. Gir den 1 stjerne akkurat nå fordi så snart jeg er i ferd med å starte en kamp, dukker skjermen ut av synkronisering opp og jeg må starte spillet på nytt. Jeg kan ikke engang spille en pvp-kamp. Veldig irriterende. Vanligvis har jeg ingen problemer. Hvis dette fortsetter når jeg kommer hjem, avinstallerer jeg og finner noe nytt.
Jeg elsker dette spillet! Det er så vanedannende og morsomt, og grafikken er utrolig for hver karakter. Animasjonene for kampene er glatte og hvert trekksett er unikt og interessant, noe som fører til mange forskjellige lagmuligheter. Jeg har noen få karakterer som jeg gjerne skulle sett implementert, da jeg var litt motløs for å se at de ikke fantes, og det ville være El Diablo, Captain Boomerang og King Shark. Jeg føler at de ville vært fantastiske å ha i et team! - Benny
For det første er det kontinuerlig nedlasting av filer gjennom å spille vet ikke hva den trenger å laste ned etter alt du gjør...2. spillet var morsomt inntil 15 minutter etter å ha spilt jeg slo kamp og så blir spillet svart...jeg prøver å laste spillet på nytt og det bare sitter der og sier vær så snill, vent så jeg gjør det i over 15 minutter, og det gjør ingenting dette spillet virket kult, men dere vet ikke hva dere gjør...
Autokrasj, krasje alltid
Spillet starter ganske morsomt med å samle helter og lage morsomme lagkomps. Når du får høyere nivåer begynner spillfeilene virkelig å skinne. Hvis du ikke har noen få helter på toppnivået spiller ingen rolle. De må slutte å legge til nye helter hele tiden og fikse de som er der inne. Utviklere: Fix PvP-oppdateringen.. dette er ærlig talt like frustrerende som ubalansen mellom helter. Når du trykker på oppdatering, forventer jeg at jeg ikke ser noen av de samme personene som jeg nettopp hadde i den gjeldende listen.
Jeg elsker det.
Bra spill, men CPU-fiender trenger ikke å lade opp spesielle trekk, så noen kamper er umulige å fullføre, f.eks. en bane får 3 trekk før 3 av spillerne mine og han fortsetter å helbrede, så uansett hvor lav helsen hans går, regenererer han seg til full helse og bør noen ganger, men alltid helbrede nok slik at du ikke kan drepe han wtf
Det nye DC Legends superheltespillet er nå ... - Actualidad iPhone
🔥 AF!! Alt den trenger nå er en samarbeidsmodus👀
Ingen støtte. Appen vil ikke lenger åpne, og jeg har gjort 2 forespørsel om å fikse. Alt jeg får er takk for varselet, og det ser ut til at du hadde en tidligere forespørsel om dette som ble løst, så vi stenger denne. Det har aldri blitt løst. Ser ut som de bare ikke bryr seg. Har brukt litt penger i løpet av årene og kan nå ikke spille. Flott spill til nå.
Dette er en utmerket app, og jeg spiller denne i 1 måned, bare jeg liker den ☺☺
Bra spill. må gjøre det lettere å bli med i allianse. Ville ha vurdert høyere, men etter å ha spilt raid-hendelsen endret jeg den. Bare sir til det faktum at jeg brukte 400 energi på å prøve å få raid-sjefer for belønningene, og jeg fikk 1 lvl 1-sjef. Hva en watse. Og da jeg gikk til forumet slettet de nettopp innlegget mitt. DC leverer kundeservice på det beste.
... www.ark.no/boker/Sead-Mahmutefendic-Golden-Legend-and-the-Flowers- ... /Chaplain-Lance-Dixon-Battle-Ready-Devotional-Discipleship-9781543480719
DC Legends: Fight Superheroes Hry na hrdinov skc
Dette spillet har potensialet til å bli fantastisk. God grafikk, lett å lære og spille. Mitt største problem er at det er en enorm pengegrop og sjansene for å få helten du ønsker er små. $50 for en 3-stjerners helt som vil ta ytterligere $100 for å komme til maks nivå. Fiks opp prisen, så gir jeg en bedre vurdering
Elsker karakterene og spillet, men hvor mange ganger dette spillet krasjer er latterlig!!! Og ni av ti ganger krasjer det midt i en kamp med en feilmelding som sier "Ute synkronisert", noe som fører til at du taper kampen på grunn av en tvungen forlatelse og sløser med energi. Det faktum at de ikke fikser denne fortsatte feilen snakker svært dårlig om utviklerne og selskapet selv! Vil definitivt anbefale dette spillet til hvem som helst
Nedlasting: SuperHeroAnimals 1.10 APK - Download the most ...
Det gjør meg vondt å si dette, men Disney og marvel best dc på dette jeg har brukt over 100$ på dette spillet og kan fortsatt ikke komme forbi 3/4 av måten jeg har vært på dette tidspunktet i over 3 måneder nå. litt mer, men hvis de ikke gjør denne appen litt mer rimelig
Injustice: Gods Among Us – Apper på Google Play
Dessverre kan jeg ikke gi noe lavere enn 1 stjerne. Men dette spillet er absolutt søppel, og det bringer navnet ned med det. Det er full lønn for å vinne spillet. Hvis du nettopp lastet ned spillet og gikk glipp av en begivenhet, så synd. Jeg lastet ned spillet noen uker etter at nightwing ble annonsert, og hadde ingen annen mulighet til å få ham. Nå har jeg bare 1/45 sjanse til å få heltefragmenter av én karakter. Så jeg skjønner ikke engang karakteren. For en fullstendig svindel og bortkastet tid.